Servicii OM HR

OMHR CONCEPT ofera solutii de externalizare totala sau partiala a salarizarii si administrarii de personal si consultanta in domeniu HR.

In functie de nevoile de business ale companiei dumneavoastra, desfasuram activitati de HR, fara a ne limita insa la acestea, dispunand de flexibilitate si adaptabilitate la nevoiele clientului.

Externalizare servicii salarizare

In cadrul serviciilor de externalizare a serviciilor de salarizare se regasesc mai multe activitati specifice. Astfel, in momentul in care o companie apeleaza la externalizarea salarizarii toate sarcinile de mai jos vor reveni specialistilor care lucreaza pentru firma OMHR. In functie de nevoile fiecarei companii, firma noastra desfasoara urmatoarele tipuri de activitati de salarizare:

  • Calculul salarial si al taxelor datorate de catre angajator;
  • Intocmirea statelor de salarii colective si individuale avand la baza foile de prezenta, asa-numitele pontaje, ale angajatilor. Aceste state de salarii (fluturasi) sunt realizate atat pentru plata drepturilor salariale, cat si pentru avansurile acordate, dar si pentru drepturile salariale la lichidare.
  • Calculul pentru certificatele de concediu medical;
  • Calcularea tuturor sporurilor si bonusurilor care revin angajatilor, dar si al retinerilor pe salariul;
  • Intocmirea si depunerea la organele abilitate ale statului a unor documente precum declaratia privind evidenta obligatiilor de plata catre bugetul statului (Declaratia 112) sau dosarul de recuperare sume FNUASS si Casa de Pensii;
  • Intocmirea fisierelor de salarii pentru achitarea salariilor prin intermediul cardului bancar;
  • Realizarea ordinelor de plata bugetare aferente salariilor;
  • Intocmirea si transmiterea rapoartelor statistice;
  • Intocmirea raportului de contributii salariale pe fiecare luna datorate catre bugetul de stat;
  • Realizarea si depunerea Registrului de Evidenta al Salariatilor (REVISAL) catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM);
  • Reprezentarea companiei in fata organelor de control din partea Inspectoratului Teritorial de Munca (ITM).

Administrare de personal

In cadrul serviciilor de administrare personal firma OMHR CONCEPT se adreseaza fiecarui business cu o serie de activitati specifice dupa cum urmeaza:

  • Realizarea auditului pentru toate dosarele de personal din cadrul companiei;
  • Intocmirea contratelor individuale de munca si a tuturor actelor aditionale fiecarui contract individual de munca;
  • Intocmirea in format electronic a dosarului de personal din cadrul companiei, incluzand aici contractele de munca, actele aditionale aferente contractelor de munca, deciziile de suspendare, decizii de incetare a contractului de munca, etc.);
  • Intocmirea deciziilor de lichidare si a notelor de lichidare;
  • Gestionarea unei baze de date cu personalul salariat si actualizarea acestuia la zi;
  • Completarea si depunerea Registrului de Evidenta al Salariatilor respectand termenele legale prevazute de lege pentru aceasta activitate;
  • Completarea si eliberarea de adeverinte necesare salariatilor pentru medic, somaj, venit lunar, stagiu de cotizare, vechime, etc;
  • Asistenta operationala in administrarea de personal a companiei;

Consultanta in domeniul HR

Serviciile de consultanta in domeniul HR sunt gandite spre a oferi fiecarei companii suportul specializat din partea unor profesionisti pentru orice nelamurire, problema sau provocare in privinta administrarii resursei umane din cadrul companiei. In acest demers in cadrul serviciilor de consultanta in domeniul HR pe care firma noastra le pune la dispozitia clientilor se regasesc urmatoarele activitati specifice:

  • Realizarea Regulamentelor Interne pentru fiecare companie in parte, respectand in acelasi timp legile in vigoare cu privire la elaborarea Regulamentelor Interne, dar si nevoile companiei care solicita aceste regulamente interne;
  • Servicii de asistenta specializata pentru elaborarea si redactarea contractelor individuale de munca pentru angajati si a unor clauze specifice fiecarui domeniu de activitate;
  • Oferirea de suport specializat pentru derularea actiunilor de cercetare disciplinara in situatiile care solicita astfel de actiuni si intocmirea tuturor documentelor specifice unei actiuni de cercetare disciplinara;
  • Asistenta specializata pentru intocmirea organigramei societatii;
  • Analizarea tuturor posturilor din cadrul societatii si redactarea fiselor de post;
  • Asistenta tehnica in interpretarea punctuala a diferitelor acte normative si pentru aplicarea respectivelor acte normative in cadrul companiei;
  • Informarea constanta a abonatilor cu privire la ultimele noutati si modificari legislative in domeniu.